close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כנסים בינלאומיים הנערכים בישראל מידי שנה

מערכת שורשא אלול, תשעט01/09/2019

נשפוך קצת לכם קצת אור על פס התיירות הזה, נביא בפניכם דוגמאות לכנסים ותערוכות בינלאומיים שנערכו כאן לאחרונה ואפילו נזכיר את התעשייה הקטנה שפורחת סביב אותו פס תיירותי,

תגיות:
רבים מתושבי ישראל לא מודעים כלל לפס ההולך וגדל של תיירות שקשורה לכנסים בינלאומיים כאן בארץ, בכל שנה מגיעים אלפי משתתפים לכנסים בינלאומיים הנערכים בארץ במגוון רחב של תחומים מחקלאות ועד רפואה.

בכתבה זו נשפוך קצת לכם קצת אור על פס התיירות הזה, נביא בפניכם דוגמאות לכנסים ותערוכות בינלאומיים שנערכו כאן לאחרונה ואפילו נזכיר את התעשייה הקטנה שפורחת סביב אותו פס תיירותי, חברות לארגון כנסים מקצועיות, בתי מלון, חברות קייטרינג ועוד...

למה דווקא בישראל?
הסיכוי שרוב
הישראלים שסיימו לקרוא את שתי הפסקאות הראשונות של כתבה זו ישאלו את עצמם למה דווקא בישראל? הוא גבוה במיוחד, כיוון והשהות כאן היא לא בדיוק זולה, המלונות הם מהיקרים בעולם (כן..כן עלות חדר במלון בישראל היא מהיקרות בעולם) והתייר הממוצע שעוד לא ביקר בישראל בטח מלא במחשבות שמחבלים מתאבדים רצים ברחובות, אז למה בכל זאת כנסים כה חשובים בכל זאת נערכים בישראל?
א. כי לזכותנו נוכל לזקוף שבכל תחום מקצועי שאיליו ישראלים מכוונים הם הופכים למקצועיים ופורצי הגבולות וזה מקנה לנו המון נקודות זכות בעיני קולגות מתחומי מקצוע שונים, הם מסוקרנים ורוצים לבוא ולפגוש את המרצים ואנשי המקצוע פנים אל פנים בכנס מקצועי.
ב. כי מזג האוויר שלנו נוח מאד ובחודשי הקיץ אפילו מהווה אטרקציה לבאי הכנס בזמן שאחרי שעות הפעילות, בין אם זה ללכת לים, להסתובב ברחובות תל אביב או לנפוש בים המלח.
ג. כי יש לנו את ירושלים והיא תירוץ מושלם עבור מאמינים רבים מכל רחבי העולם להגיע לכל כנס מקצועי כדי שבשעות שלאחר הפעילות יוכלו לצאת ולטייל ברחובות העיר העתיקה, לפקוד את אתרי הדת החשובים ולחוות את ההיסטוריה של שלשת הדתות מקרוב.

אילו כנסים בינלאומיים נערכו בישראל 2019?
אז אתם מסוקרנים אילו כנסים כבר נערכו בישראל בשנת 2019 שלא שמעתם עליהם? הנה רשימה קצרה:
• IMTM 2019 אירוע התיירות הבינלאומי השנתי - נערך בפברואר 2019 במרכז הירידים תל אביב.
• IMVC ה - 10 לעיבוד תמונה, וידאו וראייה ממוחשבת - נערך במרץ 2019 בגני התערוכה תל אביב.
• ועידת הנשיאים - נערך בפברואר 2019 בירושלים
• 38th European Paediatric Orthopaedic Society (EPOS) Annual Meeting - נערך באפריל 2019 בתל אביב
• The 1st Workshop on Genome Dynamics in Neuroscience and Aging - נערך בחודש אפריל 2019 בהרצליה
• Gault&Millau Culinary Tour - נערך בחודש אוגוסט 2019 בתל אביב

כמו כן בהמשך שנת 2019 צפויים כנסים בינלאומיים נוספים כגון: ועידת רוה"מ לתחבורה חכמה, הכנס הבינלאומי ה-34 של FICE, IEEE COMCAS 2019 הכנס הבינלאומי בנושא מיקרוגלים, תקשורת, אנטנות ומערכות אלקטרוניקה ועוד רבים וטובים. חפשו אחר כנסים בינלאומיים ובואו להתחכך במומחים ואנשי מקצוע מכל העולם.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה